Opis
Hulajnoga elektryczna Hiley Tiger 8 GTR V4
Niska waga i klasa wodoodporności IPX7 w połączeniu z wysoką jakością i futurystycznym wyglądem to przepis na idealną miejską hulajnogę jaką jest Tiger 8 GT. Dwa mocne silniki 600W osiągają szczytową moc 2x1260W sprawia, że ten model ma jeden z najlepszych stosunków wydajności do wagi. Wersja GTR wprowadza również baterię o pojemności 19.2Ah powiększającą maksymalny zasięg o ok. 10km. Akumulator został wykonany z markowych ogniw DMEGC lub EVE Li-ion klasy A. Najnowsze dostępne rozwiązania stawiają markę Hiley w czołówce światowych producentów. Seria Tiger została zaprojektowana by zaspokoić najbardziej wymagających klientów, którzy od hulajnogi oczekują czegoś więcej.
Amortyzacja dla komfortu jazdy
Podwójne amortyzatory sprężynowe zapewniają doskonałą amortyzację, dzięki czemu nawet jak zboczymy z równej ścieżki rowerowej zachowamy pełen komfort jazdy.
Wodoodporność IPX7
Klasa wodoodporności IPX7 zapewnia funkcjonalność nawet w ekstremalnych warunkach. Nowa wodoodporna elektronika i złącza poszerzają możliwości hulajnogi. Przy wykorzystaniu nowych rozwiązań nie będą potrzebne już dodatkowe doszczelnienia.
IPX7 – Ochrona przed skutkami zanurzenia w wodzie na głębokość do 1 metra przez 30 minut.
Należy pamiętać, że wodoodporność ma na celu ochronę przed przypadkowym zalaniem, a nie przystosowanie sprzętu do celowego, regularnego narażania go na kontakt z wodą. Długotrwałe narażenie na wodę może nadal spowodować uszkodzenie urządzenia.
Nowy centralny wyświetlacz
W Hiley Tiger 8 GTR V4 producent idąc za trendem w branży zastosował czytelny centralny wyświetlacz z nowoczesnym designem. Czytnik NFC tym razem wbudowano w wyświetlacz, aby uruchomić hulajnogę w nowej wersji kartę NFC przykładamy bezpośrednio do wyświetlacza. Interfejs wyświetlacza oferuje szereg przydatnych funkcji między innymi: tempomat, ustawienie mocy, lekki i mocny start, start od zera i wiele innych.
Zabezpiecznie NFC
Zamiast kluczyka wystarczy, że przyłożysz kartę NFC Hiley i hulajnoga zostanie uruchomiona. W zestawie dostępne są 2 klucze i superkarta służąca do programowania nowych kart NFC.
Precyzyjna elektronika
W Hiley zastosowano autorski system sterowania pracą silników, dzięki czemu możemy precyzyjne starować mocą jaka wydzielana jest z silników. W zależności od naszych preferencji możemy skonfigurować lekki lub mocny start.
Oświetlenie
Z Tiger 8 GTR V4 będziesz widoczny w nocy. Do dyspozycji użytkownika jest mocne przednie światło, światła LED przednie i tylne stop w podeście. Szczególnie w nocy uwagę przykuwa podświetlana boczna listwa RGB.
Dane techniczne
Serwis gwarancyjny HND Electric
Jesteśmy centralnym serwisem gwarancyjnym marki Hiley. Gwarantujemy obsługę posprzedażową na najwyższym poziomie, gwarancja door-to-door realizowana w najlepszym serwisie hulajnóg elektrycznych w Polsce.
Nasz serwis centralny składa się z wyspecjalizowanych inżynierów. Rocznie naprawiamy kilka tysięcy hulajnóg elektrycznych różnych marek. Możesz być pewien, że w razie usterki Twój pojazd trafi w dobre ręce.
Posiadamy wszystkie części zamienne w magazynie w Polsce, dlatego naprawy przebiegają sprawnie. Usterkę zgłosisz przez formularz naprawy, następnie zamówimy kuriera po odbiór Twojej hulajnogi. Po skończonej naprawie odeślemy sprzęt do Ciebie. Naprawę możesz także wykonać w jednym z autoryzowanych serwisów, których jest kilkanaście w Polsce.
Darek Janik –
To jest mały szatan a nie hulajnoga. Na dwóch silnikach już jazda ekstremalna. Polecam jak ktoś szuka mniejszej hulajnogi z dużą mocą! 🙂
Nirrar –
Mam tego wariata i jest kilka kwestii:
+ wykonanie ale tutaj gwiazdka bo są pewne szczegóły które wymagają dopracowania
+ zasięg (ja 105 kg robię 40 km z prędkością około 40 km/h) jadąc wolniej zrobisz około 10km więcej lub jak jesteś lżejszy ale ostateczny test zasięgu jeszcze zrobię.
+ amortyzacja
+ gripy, miękkie z dobrą regulacją,
+ waga przy takiej jakości, zasięgu i mocy,
+ hamulce – pomimo, że są bębnowe to naprawdę dają radę, potrzebują około 40 km na dotarcie,
+ wysoka wodoszczelność
+ naprawdę dobre opony na asfalt, chodnik
+ deck, wygodny, dobra guma i nie jest śliski,
+ dobre przyspieszenie na dwóch silnikach,
+ świetna manetka pozwalająca precyzyjnie przyspieszać
+ oświetlenie – jest genialne
+ bardzo stabilna podczas szybkiej jazdy 50km/h
Teraz minusy bo też jest kilka:
– wyświetlacz w słońcu jest nie czytelny,
– nóżka/stópka jest moim zdaniem za krótka i nie pozwala stabilnie ustawić hulajnogi,
– mało miejsca na kierownicy, np na dodatkową latarkę itp,
– trzeba nasmarować amortyzatory i tuleje bo po 20 km trzeszczały więc dokup smar silikonowy w spray,
– nie jest jasne jak lub czy możliwa jest regulacja amortyzacji