Dostawa
Zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Przesyłki dostarczamy również do Paczkomatów InPost. Wysyłki realizujemy jedynie na terenie Polski.
0 zł
Zamówienia powyżej 300 zł
Nie pobieramy dodatkowych opłat za przesyłkę jeśli zamówienie przekracza 300 zł. Możesz zdecydować się na dowolną formę przesyłki oferowaną przez nas nie martwiąc się o dodatkowe koszty.
11,90 zł
Paczkomaty InPost
Opłata obowiązuje tylko dla zamówień poniżej 300 zł. Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych na terenie całej Polski, dzięki którym możesz odebrać swoje zamówienie 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Za pośrednictwem Paczkomatów InPost możesz odebrać towar o wartości do 5000 zł brutto. Przesyłki docierają do Paczkomatu InPost zwykle w ciągu jednego dnia roboczego od momentu nadania paczki. Na odbiór zamówienia masz 48 godzin – po tym czasie paczka zostanie przewieziona do najbliższego Oddziału InPost. Z uwagi na ograniczone rozmiary skrytek, do Paczkomatów dostarczane są jedynie przesyłki, których wymiary nie przekraczają gabarytu C: 39 x 36 x 62 cm, a waga nie przekracza 25 kg.
15,99 zł
Kurier InPost- przedpłata
Opłata obowiązuje tylko dla zamówień poniżej 300 zł. Koszt przesyłki podany jest wraz z kwotą ubezpieczenia – paczki każdorazowo są ubezpieczane do wielkości wartości zamówienia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia taśm firmowych, kompletność otrzymanego towaru należy sprawdzić w obecności kuriera. W razie stwierdzenia braków należy sporządzić protokół (jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru). Przesyłki docierają do adresata zwykle następnego dnia po nadaniu. W przypadku chwilowego braku towaru w magazynie, zostaniesz poinformowany o tym fakcie i związanym z tym ewentualnym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
19,99 zł
Kurier – za pobraniem
Opłata obowiązuje tylko dla zamówień poniżej 300 zł. Koszt przesyłki podany jest wraz z kwotą ubezpieczenia – paczki każdorazowo są ubezpieczane do wielkości wartości zamówienia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia taśm firmowych, kompletność otrzymanego towaru należy sprawdzić w obecności kuriera. W razie stwierdzenia braków należy sporządzić protokół (jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru). Przesyłki docierają do adresata zwykle następnego dnia po nadaniu. W przypadku chwilowego braku towaru w magazynie, zostaniesz poinformowany o tym fakcie i związanym z tym ewentualnym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
Maksymalna kwota pobrania to równowartość 3 000 EUR liczonych w PLN, obliczonej według średniego kursu, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski ostatniego roboczego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym nadano przesyłkę.