Opis
Elektryczna hulajnoga Vsett 8
Wyjątkowo komfortowa hulajnoga elektryczna, która sprawdzi się doskonale na polskich drogach. Przemyślana konstrukcja wykonana z wysokiej klasy materiałów. Wszystkie kable są estetycznie schowane w otulinach i kierownicy.
Duża moc i prędkość
Vsett 8 została wyposażona mocny bezszczotkowy silnik 600W (max 800W). Hulajnoga rozpędza się nawet do 40km/h! Tyle koło w Vsett 8 jest całkowicie pełne, dzięki czemu jest odporne na uszkodzenia. Bardzo dobra amortyzacja pozwoli Ci komfortowo przemieszczać się po różnego rodzaju nawierzchniach i nierównościach.
Zasięg do 50 km!
Długą jazdę, nawet do 50km po jednym naładowaniu zapewnia akumulator litowo-jonowy o pojemności 15,6Ah/48V.
Lekka kompaktowa konstrukcja
Vsett 8 jest solidna a zarazem lekka i łatwa w przenoszeniu. Waży jedynie 21 kg, po złożeniu jej długoś wynosi 114 cm! Hulajnoga składa się w zaledwie kilka sekund! Posiada składane rączki kierownicy oraz regulację wysokości kierownicy. Bez problemu zmieścisz ją w swoim bagażniku.
Twoje bezpieczeństwo zwiększą kierunkowskazy. Aby je uruchomić użyj przycisków znajdujących się na wysokości kciuków. To innowacyjne rozwiązanie, którego nie spotkasz w żadnej innej hulajnodze elektrycznej.
Doskonałe oświetlenie led i wyraźny wyświetlacz
V sett 8 została wyposażona w nowoczesne oświetlenie led oraz kierunkowskazy. Bez problemu możesz poruszać się na niej nie tylko w dzień, ale także w nocy.
Hulajnoga elektryczna Vsett 8 posiada czytelny i duży wyświetlacz LCD, który pokazuje wszystkie najważniejsze parametry takie jak: prędkość, przebieg oraz wskaźnik naładowania baterii. Ustawisz na nim prędkość maksymalną, przyspieszenie, tempomat i wiele innych funkcji.
Dawid –
Hulajnoga bardzo wygodna i kompaktowa. Super jakość wykonania.
Marcin –
Dzięki za doradzenie ekspresową wysyłkę. Pierwsze wrażenia bardzo na plus, zobaczymy jak dalej się sprawdzi. Po przesiadce z xiaomi amortyzacja robi wrażenie. Polecam hulajnogę i sklep.
ertokarski (zweryfikowany) –
Uwagi po 150 km
Przesiadłem się z Xiaomi M365 Pro. W stosunku do niej Vsett 8 jest trochę jak sprzęt z demobilu ;).
Wady:
– na nierównościach trochę się tłucze – głownie dźwignie od hamulców i błotniki (zwłaszcza ten tylny). Próbowałem dodawać podkładki z 5 mm gumy pod mocowanie (uwaga: trzeba wymienić śruby na dłuższe i ostrożnie z dokręcaniem)- trochę pomogło. Alternatywą jest odkręcenie błotnika.
– wyświetlacz jest słabo czytelny w mocniejszym słońcu, ten czerwony woltomierz jest w ogóle nieczytelny. Trochę pomaga przykrycie go czerwoną szybką.
– wskaźnik poziomu baterii jest mało wiarygodny, raz pokazuje 3 kreski – za moment 5.
– silnik przy ruszaniu i małych prędkościach dosyć głośno wyje ale można się przyzwyczaić (nie trzeba używać dzwonka wystarczy zawyć silnikiem 🙂 ).
– manetka pod kciuk w Xiaomi była znacznie wygodniejsza, od tej na palec wskazujący- cierpnie mi dłoń.
Zalety:
– silnik jest mocny – jak na moją wagę (90kg) i ciągnie nawet na stromych podjazdach,
– zawieszenie sprężynowe – rewelacja, można przeskakiwać nierówności z odbicia,
– podest jest szeroki, a tylny podnóżek wygodny,
– regulowana, wysoka kierownica,
– jak na swoją budowę hulajnoga jest stosunkowo lekka,
– silnik jest w tylnym kole które jest z litej gumy- dzięki temu nie przeciera się tak łatwo ale przyczepność jest gorsza,
– stacyjka b fajna.
Odzysk energii (rekuperacja) jest chyba tylko podczas używania hamulca elektrycznego. Włącza się po lekkim naciśnięciu klamki z pewnym opóźnieniem- ok. 1 sek. Polecam minimalne poluzowanie linki tak aby hamulec mechaniczny działał po głębszym naciśnięciu i ustawienie parametru dot. rekuperacji na mniejszą wartość np. 2.
W sumie hulajnoga solidna i miło się nią jeździ