Ustawienia wyświetlacza w hulajnogach elektrycznych Hiley Tiger EVO GT i GTR

Wyświetlacz w modelach Hiley Tiger EVO GT i EVO GTR daje dużo możliwości personalizacji.

Poniżej znajdziesz instrukcję, jak obsługiwać najważniejsze funkcje oraz jak wejść w ustawienia zaawansowane.

Podstawowa obsługa wyświetlacza
Wyświetlacz uruchomisz na dwa sposoby:
– przytrzymując przycisk zasilania i wpisując PIN,
– przykładając kartę do czytnika wbudowanego w wyświetlacz.


W górnym rogu ekranu zobaczysz poziom baterii, bieg, moc silnika i prędkość.
Przyciskami plus i minus możesz zmieniać parametry, a przyciskiem M przechodzić między kolejnymi ekranami.

Resetowanie danych podróży
– Trip (przebieg dzienny) resetujesz przytrzymując przyciski + i –.
– Czas jazdy również resetujesz tą samą kombinacją.
– Przebieg całkowity jest nieresetowalny – zapisywany na stałe.


Sterowanie silnikami i światłami

Przytrzymując minus podejrzysz dane z przedniego silnika.
Przytrzymując plus włączysz drugi silnik (tylko w EVO GTR).
Dłuższe przytrzymanie M uruchamia oświetlenie obrysowe.


Menu ustawień P (podstawowe)

KodFunkcjaZakres / Opcje
P1Jasność wyświetlacza1 – 5
P2Automatyczne wyłączenie hulajnogi1 – 10 minut lub OFF
P3Jednostka prędkościkm/h lub mph
P4TempomatWyłączony / Aktywny po utrzymaniu prędkości
P5Sposób wyświetlania bateriiProcent (%) lub Napięcie (V)



Ustawienia zaawansowane (ADS)

Aby wejść do menu ADS, wpisz PIN (domyślnie 1111).

KodFunkcjaZakres / Opcje
A1Napięcie nominalne baterii52 V (zalecane zostawić fabryczne)
A2Ustawienia biegówMoc / Prędkość / Hamowanie / Natężenie
A3Ograniczenie ogólnej mocy% – dla wszystkich biegów
A4Hamowanie regeneracyjneON / OFF
A5Rozmiar kół10 cali
A6Liczba magnesów w silniku30 (nie zmieniać)
A7Zabezpieczenie temperaturowe silnika120 °C (nie zmieniać)
A8Czułość czujnika światłaAutomatyczne przyciemnianie
A9Start hulajnogiOd zera / Od odepchnięcia
A10Tryb eksport25% mocy, start od odepchnięcia



Zaawansowane ustawienia biegów (A2)


Każdy z 5 biegów można dostosować indywidualnie:
Ograniczenie prędkości (%)
Moc hamowania regeneracyjnego
Moc silnika przedniego
Moc silnika tylnego
Maksymalne natężenie prądu – silnik przedni
Maksymalne natężenie prądu – silnik tylny
Dzięki tym opcjom ustawisz np. łagodniejszy start silnika przedniego przy mokrej nawierzchni, co poprawi bezpieczeństwo i komfort jazdy.

Udostępnij:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne posty