Opis
NOWOCZESNY MTB
Seria Bolt to odpowiedź na potrzeby rowerzystów oczekujących więcej. W ofercie znajdują się trzy modele o sportowej charakterystyce: dwa modele trekkingowe i jeden MTB. Wszystkie łączy innowacyjny system montażu baterii. Bateria podstawowa, zgodnie z najnowszymi trendami, jest wbudowana w ramę, a jednocześnie zapewnia bardzo łatwy dostęp. Baterię dodatkową możemy zamontować na ramie w przystosowanych do tego otworach montażowych. Dzięki temu masz dwa raz większy zasięg. Bolt to idealny towarzysz rowerowej przygody. Zawsze da Ci więcej… więcej zasięgu, więcej wrażeń, więcej możliwości.
3 lata gwarancji na baterię w każdym rowerze Overfly
3 lata gwarancji na baterię w każdym rowerze Overfly. 28 calowe koła. Rama 18″. Rower elektryczny posiada 5 stopni wspomagania. Maksymalna prędkość wspomagania to 40 km/h. Ograniczona zgodnie z normą UE EN 15194 do 25 km/h. Posiada tryb prowadzenia „walk” do 6 km/h. Kolorowy wyświetlacz LCD wskazuje takie parametry jak aktualną prędkość, poziom naładowania baterii, przejechaną odległość, łączny przejechany dystans. Posiada złącze USB, które może być wykorzystane do ładowania np. telefonu. Bateria roweru umieszczona w ramie poprawia wyważenie roweru. Istnieje możliwość zamontowania dodatkowej baterii na ramę o pojemności aż 17.5 Ah (840 Wh). Opony o szerokości 2.0 cali w połączeniu z amortyzatorem o skoku 100 mm gwarantują dobrą trakcję oraz wyjątkowy komfort jazdy. Centralny silnik Ananda o napięciu 48 V ma niesamowity moment obrotowy 130 Nm! Oświetlenie zasilane z osobnych baterii. Występuje w wariancie z większą baterią 14.0 Ah (672 Wh). Ładowarka w zestawie.
Mroczny rycerz –
kupiłem bolta jest super .Silnik ciągnie uroczo .Fajnie się prowadzi.Szerokie gumy umożliwiaj jazde prawie w każdym terenie.Jedyny mankament to szbko rozładowana bateria 50 km. włatwym terenie,Zgłosiłem to w punkcie zakupu,powiedzieli ze prawdopodobnie po trzech ładowaniach to się zmieni i będzie jak piszą w instrukcji.Mówię o bateri 14Ah.
Łukasz Szymczyk –
Rower ma dobry silnik. Bateria po przejechaniu 50km Katowice-Pszczyna na wspomaganiu 3 rozładowana w 30%. Myślę 100km na takiej trasie to nie problem. Świetne przyspieszenie i komfort podróżowania. Polecam
oleszcz –
Wczoraj nabyłem i od wczoraj testuję. W sumie do dzisiaj po 71 km bateria padła. Wspomaganie 1 lub 2. Czy to dobrze, czy źle, jeszcze nie wiem. Daje jej szansę na kolejne ładowania. Mimo, że ustawiali przerzutki przy zakupie, dzisiaj raz spadł mi łańcuch z przedniej zębatki. Kilka razy przeskoczył łańcuch na zębatkach z tyłu. Pewnie musi się wszystko dotrzeć. Przy pierwszym przeglądzie będą musieli ustawić ponownie. Poza tym od razu widać zmianę komfortu jazdy i zwiększony zasięg jednodniowej trasy. Do tej pory na moim trekkingu między 25 a 35 km. Dzisiaj od razu 55 km przejechane. Ogólnie jestem zadowolony. Ale, poczekamy, to zobaczymy.
Adam –
Posiadam ten rower od dwóch lat.Bardzo słaby wyświetlacz, mało czytelny.Przeżutka pod pojazdy przeskakuje.Byłem kilka razy w serwisie,nic nie pomogło.Bateria przy kilkukrotnych pomiarach nie przekroczyła 75km.Uzywam tylko 1 rzadko 2 poziomu wspomagania.Plusy świetny silnik,dobre hamulce ogólnie ładny.